وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

هدفمندی یارانه ها باعث صرفه جویی انرژی در فولاد مبارکه شده است

فولاد مبارکه اصفهان نگین سبز صنعت در جمهوری اسلامی است. ما دراین مجتمع با کم کردن هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی و به خصوص آب امسال به 2 برابر سوددهی دست پیدا کرده ایم.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان در بازدید از غرفه روزنامه ایران:
هدفمندی یارانه ها باعث صرفه جویی انرژی در فولاد مبارکه شده است

به گزارش شبکه ایران مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان ضمن بازدید از روزنامه ایران  در مورد این کارخانه عظیم فولاد سازی کشور گفت:  فولاد مبارکه اصفهان افتخار دارد که بزرگترین تولید کننده فولاد در خاور میانه است و90  درصد فولاد کشور در این مجتمع تولید می شود و طبق برنامه ریزی تولید فولاد در سال 91 می بایست به بیش از 11 میلیون تن در سال برسد.
محسن خزاعی افزود: امروز ما مفتخریم که هیچ کارشناس خارجی در این مجتمع مشغول به کار نیست و نیازی هم  به کارشناسان خارجی نداریم بلکه مهندسین ما تمام نیازهای ما را برآورده می سازند و 80 درصد قطعات مورد نیاز کارخانه در داخل تامین می شود.
وی ادامه داد: به تازگی دستگاه غلطک سنگ شکن که تولید آن در انحصار کشور امریکا بود توسط مهندسین ما در داخل طراحی و تولید شد. پس از آموزش و پرورش بزرگترین استخدام دیپلمه ها را ما در این مجتمع با 15 هزارشغل داشته ایم وتعمیرات تمام دستگاه ها در داخل کارخانه انجام می شود.
وی اظهار داشت: فولاد مبارکه اصفهان نگین سبز صنعت در جمهوری اسلامی است. ما دراین مجتمع با کم کردن هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی و به خصوص آب امسال به 2 برابر سوددهی دست پیدا کرده ایم. هفته گذشته برای اولین بار در 8 کوره در مدت یک روز 98 ذوب صورت گرفت که در دنیا بی نظیر است.

خزاعی تاکید کرد: می توان گفت که تحریمها تاثیر مثبتی در روند پیشرفت و توسعه مجتمع فولاد مبارکه داشته است و فولاد مبارکه نماد خواستن و توانستن  است.


شبکه ایران