وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

امروز مدیرعامل جدید بورس کالا معرفی می‌شود

 گروه بورس کالا - عضو هیات‌مدیره بورس کالای ایران گفت: مدیرعامل جدید این شرکت امروز (سه شنبه) مشخص می‌شود.


هاشمیان کاندیدای مدیرعاملی بورس کالای ایران نشد

امروز مدیرعامل جدید بورس کالا معرفی می‌شود

وحید وحیدی انتشار برخی از اخبار مبنی بر نامزدی 10 نفر برای مدیریت بورس کالای ایران را تکذیب و اظهار کرد: اسامی‌ای که در برخی از رسانه‌ها برای مدیرعامل این شرکت منتشر شده است، صحت ندارد.

مدیرعامل کارگزاری صبا جهاد سوابق اجرایی، تحصیلی، تجربه کاری و برنامه‌های مدون برای توسعه بورس کالا را از مهم‌ترین معیارهای هیات‌مدیره این شرکت برای تعیین مدیرعامل اعلام کرد.
عضو هیات‌مدیره بورس کالای ایران گفت: اعضا به جمع‌بندی‌های لازم برای انتخاب مدیرعامل این شرکت رسیده‌اند؛ به طوری که به احتمال فراوان مدیرعامل بورس کالا امروز معرفی می‌شود. در جلسه اواخر تیرماه هیات‌مدیره بورس کالای ایران، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده سرمایه‌گذاری صبا تامین و حسین پناهیان نماینده گروه بهمن به ترتیب به عنوان رییس و نایب‌رییس هیات‌مدیره بورس کالای ایران انتخاب شدند.
در همین حال به گزارش خبرنگار ما به نقل از یک منبع آگاه علی‌اکبر ‌هاشمیان مدیرعامل فعلی بورس کالای ایران برای دوره جدید هیات‌مدیره این بورس، کاندیدای مدیرعاملی نشده است.

ادامه حضور ‌هاشمیان به عنوان مدیرعامل بورس کالای ایران از زمان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و انتخاب هیات‌مدیره جدید تاکنون صرفا به جهت رعایت قانون و حفظ ثبات در روند فعالیت بورس و جلوگیری از هر گونه اختلال در عملکرد آن تا انتخاب مدیرعامل جدید بوده است.


روزنامه دنیای اقتصاد