وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

نماینده قزوین : اخبار وحشتناکی از صنعت فولادکشور به گوش می‌رسد

 اخبار وحشتناکی از صنعت فولادکشور به گوش می‌رسد. دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید در مورد این اخبار بررسی کنند و با خاطیان برخورد قاطع انجام دهند.



ایلنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و هیات خارجی مجلس گفت: واضح است که حقوق 330 هزار تومانی کارگران جوابگوی هزینه‌های زندگی نیست.
قدرت‌ا... علیخانی در‌گفت‌وگو با ایلنا افزود: با درآمد هنگفت موجود درکشور و بودجه‌های کلانی‌که دراختیار دولت است وضع معیشتی کارگران نباید این گونه باشد.
نماینده قزوین در مجلس گفت: دولت واقعا بگوید چه کاری برای کارگران کشور انجام داده و آیا کارگران سرانه درمانی خود را دریافت می‌کنند و یا این که درمان آنان از جیب خودشان هزینه می‌شود که البته مورد دوم صحیح است.
وی با اشاره به افزایش قیمت مواد خوراکی و حامل‌های انرژی تصریح کرد: به نظر می‌رسد وزیرکار و شورای عالی‌کار باید افزایش مجدد مزد کارگان را در دستورکار این شورا قرار دهند.
علیخانی تاکید کرد: بالاخره کارگران هم در نفت سهیم هستند پس چرا عدالت درباره آنان رعایت نمی‌شود؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که با کم کردن ولخرجی‌های دولت می‌توان بودجه‌ای برای کارگران هزینه کرد، اظهار داشت: پول‌های بی‌حساب و کتابی که بذل و بخشش می‌شود صرف امور بیهوده می‌گردد.
علیخانی با اشاره به این که کارگرانی زیادی در کشور هستند که 20 ماه، 18 ماه و 2 ماه حقوق معوقه دارند، تصریح کرد: کارگران که باعث چرخیدن اقتصاد کشور هستند شایسته بهترین خدمات هستند.
نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان این که اخبار وحشتناکی از صنعت فولادکشور به گوش می‌رسد، تصریح کرد: از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید در مورد این اخبار بررسی کنند و با خاطیان برخورد قاطع انجام دهند.

علیخانی تاکید کرد: اگرمسولان به وضعیت صنعت فولاد کشوررسیدگی نکنند دور از ذهن نخواهد که به زودی سایر صنایع‌کشور هم به وضعیت صنعت فولاد دچار شوند.


خبرگزاری کار ایران