اخبار برگزیده

ورزش

فوتبال

اقتصاد

فرهنگ و هنر

  • کباب و کتاب + فیلم

    فرهنگکباب و کتاب + فیلم

    تهران- ایرنا- عطر کباب و ساندویچ‌های اغذیه فروشی‌های نمایشگاه، یکی از جدانشدنی‌ترین اتفاقات از نمایشگاه کتاب است. غرفه‌هایی که کمتر مخاطبی می‌تواند پس از خستگی گشت‌وگذار در نمایشگاه از آن‌ها بگذرد.

  • نمایشگاه کتاب نمایش پیوستگی مردم با وجود سلایق مختلف است+ فیلم

    فرهنگنمایشگاه کتاب نمایش پیوستگی مردم با وجود سلایق مختلف است+ فیلم

    تهران- ایرنا- مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: بر عکس القای برخی که جامعه ما ازهم‌گسیخته و از هم‌گسسته است، در نمایشگاه کتاب، کاملا پیوستگی مردم با وجود سلایق و عقاید مختلف مشهود است.

  • گِل‌نوشته‌های هخامنشی رونمایی شد

    فرهنگگِل‌نوشته‌های هخامنشی رونمایی شد

    تهران- ایرنا- همزمان با آغاز روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در ۱۱ استان و ۱۴ نمایشگاه، بیش از ۱۲۰ اثر کم‌تر دیده شده موزه ملی ایران به نمایش درآمد و گِل‌نوشته‌های (الواح) هخامنشی رونمایی شد.

  • خانه ما نمایشگاه کتاب است ۵۰۰جلد کتاب داریم/ دوست بی‌کلک کتاب

    فرهنگخانه ما نمایشگاه کتاب است ۵۰۰جلد کتاب داریم/ دوست بی‌کلک کتاب

    تهران- ایرنا- آنها که در خانه خود کتابخانه دارند حتما سری به نمایشگاه می‌زنند، شاید برای تکمیل، شاید هم برای خرید جیدید یا ارزان‌تر؛ آنها هم که ندارند شاید الگو بگیرند که گوشه اتاقشان کتابخانه‌ای با چند جلد درست…

زندگی

  • با تعطیلی مدارس شادی را برای خانواده خود بسازید

    با تعطیلی مدارس شادی را برای خانواده خود بسازید

    خانوادهبا نزدیک شدن به زمان تعطیلی مدارس، خانواده‌ها می‌توانند فرصت‌های زیادی را برای گذراندن زمان با کیفیت در کنار هم به عنوان یک خانواده شاد فراهم کنند. به جای استفاده از این زمان برای تنبلی، فعالیت‌های مقرون به صرفه و مناسب خانواده وجود دارد که می‌توانید در روال تعطیلات مدرسه خود بگنجانید.

استان‌ها

تحلیل و تفسیر

روزنامه ایران