وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

www.irsteel.com

نزدیک به یک قرن است که شرکت گروه همکاریهای اقتصادی توسط خاندان چیت ساز تاسیس شده و به تجارت فولاد مشغول است. با توسعه صنعتی دهه 90 در منطقه خاور میانه، می بایست تجارت فولاد هم گسترش می یافت. بهمین منظور، "مرکز خدمات فولاد ایران" در سال 1373 تاسیس گردید.

http://steels-ne.ws/Bazarahan/blog-bazarahan/Introduction/irsteel-com.gifاین مرکز زیرمجموعه گروه همکاریهای اقتصادی است و از سال 1373 فعالیت خود در زمینه اطلاع رسانی فولاد را شروع کرده است. برای سرویس دهی بهتر، این مرکز در سال 1379 خدمات اطلاع رسانی را از طریق سایت اختصاصی خود www.irsteel.com تکامل بخشید.هدف از راه اندازی این سایت، رساندن آخرین اطلاعات اعم از قیمتها و اخبار ایران و جهان بوده است. در کنار آن، تلاش برای نزدیک کردن دست اندرکاران فولاد اعم از تولیدکننده، مصرف کننده یا تاجر بوده است.هدف ما کسب سود نیست، تلاش برای توسعه تولید و تجارت فولاد است.ما درخواستها یا عرضه های شما را به بیش از 5 هزار مشترک خود در دنیا معرفی می نمائیم. اخبار روز را در اختیارتان میگذاریم و اگر نیاز به اطلاعات تخصصی خاصی داشتید، سعی می کنیم ارائه نمائیم.خوشحال می شویم اگر شما هم خدمات ما را برای توسعه فعالیت تان مفید میدانید.برای کسب هر گونه اطلاعاتی لطفا باآقای محمدچیت ساز تلفن 83750 و یا پست الکتـــــرونیک info@irsteel.com تماس حاصل نمایید.

سایت مرکز خدمات فولاد ایران در 2 بخش فارسی و انگلیسی فعالیت میکند که آدرسهای آن را در زیر مشاهده مینمایید . انگلیسی : http://www.irsteel.com/home-en.html و فارسی

http://www.irsteel.com/home-fa.html

سرویسهای این وب سایت

  • ارائه قیمت آهن آلات در بـازار تهران به صورت روزانـه ارائه قیمت آهن آلات در بــازار جهانی بـه صورت هفتگی
  • اعلام تقاضای شما به عرضه کنندگان آهن آلات
  • پیشنهاد آهن آلات موجود شما برای فروش به خریداران در بازار ایران
  • ارائه نیازهای شما برای واردات آهن آلات به عرضه کنندگان در بازار جهانی
  • پیشنهاد فروش آهن آلات صادراتی شما به خریداران در بازار جهانی
  • مشاوره و ارائه اطلاعات در زمینه کیفیت استاندارد و کاربردهای آهن آلات
  • همکاری برای سرمایه گذاری ، خرید ، فروش و واردات آهن آلات
  • تبلیغ و معرفی کالا و خدمات شما از طریق سایت مرکز خدمات فولاد ایران برروی شبکه اینترنت
  • ارائه خدمات تجارت الکترونیک در بازار جهانی
  • بـــه غــیر از موارد مشخصه در این بخش , جهت مشاوره می توانید با آدرس پست الکترونیکی service@ irsteel.com و با آقای محمد چیت ساز تلفن 88320910 تماس حاصل فرمائید .


این وب سایت همه روزه اخبار آهن آلات جهان را منتشر میکند . و در دسترس عموم قرار داده میشود . شما میتوانید با پرداخت حق عضویت در این وب سایت از دیگر امکانات آن استفاده نمایید 

http://www.irsteel.com/home-fa.html